Strategie e-mail marketingu

Modern business concept

Ačkoliv patří e-mail marketing mezi nejjednodušší formy přímého marketingu, pro zavedení je třeba mít nějakou strategii. Nemělo by smysl rozesílat zprávy v nesprávnou dobu na nesprávná místa. Proto jsme sestavily důležité body, které vám s tím pomohou.

-    Nejdříve je třeba si stanovit, jaké e-maily chcete rozesílat (informační, prodejní, ….)

-    Určit, kdy se mají zprávy odesílat (nejen čas, ale i den) podle sezóny, nebo doplňování zboží.

-    Přesně určit skupiny lidí, kterým se mají zprávy odesílat

-    Spoléhat se na vyhodnocování a měření e-mailů, pozorovat zpětnou vazbu a reagovat na ni.

-    Řídit se podle zákonů (č. 480/2004 a č. 101/2000)

-    Vybrat si aplikaci podporující automatizované kampaně, což ušetří mnoho času a o dost věcí se postará za vás.

-    Stále rozvijet databázi svých klientů/kontaktů.

Kdo by si se strategií měl raději nechat poradit?

-    Ten, kdo nic podobného nikdy předtím nedělal

-    Kdo nevyužívá internetovou aplikaci, a rozesílá pomocí e-mailových klientů (Outlook apod.)

-    Nevyzná se v nástrojích dané aplikace, trendech a možnostech

Pokud byste potřebovali s email marketingem nezávazně poradit, neváhejte napsat na e-mailovou adresu: podpora@automail.cz.