Případová studie: Prodejce vozů

car-dealer

Případová studie:
Zvýšení obratu pomocí email marketingu u automobilového dealera

Nárůst obratu z emailového marketingu o 180 % meziročně jsme dosáhli pět měsíců od začátku spolupráce se severočeskou společností, prodávající vozy japonské značky.

Klient je autorizovaným dealerem a servisem vozů Mazda a Fiat. Provozuje rovněž čerpací stanici a mycí linku
Pro společnost jsme začali pracovat v březnu roku 2012. Vedle optimalizace pro vyhledávače, PPC kampaní, analýz použitelnosti webu a marketingově-obchodních analýz jsme pracovali také na emailovém marketingu, který přinesl vynikající prodejní výsledky.

Výsledky zlepšení emailového marketingu
• Tržby z emailového marketingu vzrostly za pět měsíců (březen–srpen) o 175 %
• Meziročně vzrostly tržby z emailového marketingu o 176 %
• Na konci srpna 2012 byly tržby z emailového marketingu již vyšší než za celý rok 2011, a to i přesto, že v dubnu se kvůli přechodu na nový systém newslettery a automatizovaná komunikace neposílala
• Konverze z nákupů se zvýšila o 72 % – z 2,85 % v březnu na 4,92 % v srpnu

Jak jsme postupovali
Na začátku jsme přesvědčili klienta, aby se začal emailovému marketingu podrobněji věnovat (viz články na dané téma). Později jsme ve firmě implementovai naši aplikaci Automail (více na našich pruktových stránkách www.automail.cz)

„Díky aplikaci AutoMail jsem změnil náhled na internetovou reklamu. Pomocí nástrojů, které mi aplikace nabízí, jsem konečně z internetu dokázal „vymáčknout“ maximum. Používám ji pro budování vztahu se zákazníky i pro akvizici nových obchodních případů.“ Řekl po úspěšné implementaci majitel společnosti