Tipy na předvánoční emailovou kampaň

Christmas E-Mail

V předvánočním čase máte skvělou příležitost dát o sobě vědět,  zdůraznit Vaši přidanou hodnotu, která Vás  odlišuje od konkurence. Ať už se jedná o zákaznický servis či jiné doprovodné služby. Zákazníci jistě ocení nějaký poukaz na slevu nebo alespoň nápadité přání. Nejen, že je to potěší, ale Vy si tím pojistíte jejich loajalitu.

Pokud jste nechali vše na poslední chvíli nebo hledáte nějakou novou inspiraci pro Vaši vánoční kampaň, zde je našich 5 stručných tipů :

1. Dárkové poukazy, vouchery

Skvělá věc nejen pro líné nebo prací zaneprázdněné zákazníky. Hlavní výhodou je, že se nemusí téměř o nic starat. Poukaz jim přijde přímo do mailové schránky, takže ho svým blízkým či přátelům stačí přeposlat. Voucher lze také vytisknout, vložit do obálky a dát někomu přímo  pod stromeček! :-)

Nápady na vánoční akce:

• Doprava zboží zdarma
• Dárkové balení objednávky
• Vouchery (dárkové poukazy)
• Garance expresního dodání
• Výhodné balíčky (1+1 zdarma)
• Výměna zboží po svátcích
• Wishlist (dopis Ježíškovi)

2. Šablony s vánočním designem

Vzhled e-mailu by měl být inspirován nadcházejícími svátky, vyjímečně můžete použít více barev než obvykle. Zaměřit se však pouze na design Vám ale příliš nedoporučujeme. Pokud by otevřelo zprávu jen 15% lidí z Vašeho seznamu, tak se  těch zbylých 85% nikdy nedozví, jak krásná byla Vaše šablona. O tom více v dalším bodě…

3. Předmět provokující k otevření

Zkuste si představit sami sebe při rozhodování, zda ten či onen mail otevřít. Právě předmět bývá rozhodující pro Vaše finální rozhodnutí, nemýlím-li se. Zkuste v příjemci vyvolat zájem a zvědavost, co Váš email bude obsahovat. Vzbuďte v něm patřičný pocit naléhavosti (poslední šance pro doručení zboží zdarma, konec období zvýhodněných cen, aj.)

4. Hodnocení minulé kampaně 

Jsme především jenom lidé, takže se musíme učit ze svých chyb a stavět na předchozích úspěších. Důležité je vše pečlivě naplánovat. Někteří odborníci na danou problematiku doporučují začít v říjnu, ale prozíraví obchodníci si vše plánují již půl roku předem. Přeji Vám, aby byl konec posledního kvartál 2013 pro Vaši organizaci tím nejlepším.

5. Použití sofistikovaných nástrojů

Neztrácejte čas rozesíláním předvánočních e-mailů stovkám zákazníkům. Raději použije online aplikaci „Automail“, která Vám práci výrazně ulehčí. Více informací o výhodách a nepřeberném množství funkcí aplikace Automail najdete zde.